(Source: lotonfazer)

  • 10 hours ago
  • 176

K.R.I.T. Comin to the city

Thursday turn up too real. Me n The Ace in nere.. Gold accents n shit

  • 2 days ago

terrancenealy:

BURNOUT BOYZ

Lil homie reppin the city ina top left

  • 2 days ago
  • 852

704

thestonedprayingman:

THE City

(Source: blackdeenyo)

  • 3 days ago
  • 4
  • 3 days ago
  • 161

Reblog if you’re from North Carolina!

gippeastwood704:

kingpinnn:

awkwardd-turtlee:

COOOOOOL GUYS FOLLOW ME! I wanna follow people from where I live!!! (A bit too excited)

Queen City in the HOUSE!!!!!

Queen city 704 - eastside

4

(Source: thenamessaid)

  • 3 days ago
  • 425

"That boy Smitty won’t lyin.."

  • 3 days ago

pickupthemac:

On the set of Stunt Raps with Matt Swinsky .. 4Lifers

  • 5 days ago
  • 1

"You don’t understand my respect for Spitta and Krit. Seriously. I never tire of them. Never."

  • 1 week ago
  • 24

Humble ft. Big KRIT & Key!

I can fuck with FatKidsBrotha cats..

  • 1 week ago
  • 2

king-joaquin:

im-lil-g:

damn i knew paris hilton was a tecata but i aint kno she was servin

birdman put her on

  • 1 week ago
  • 10

king-joaquin:

Paris Hilton & Birdman

  • 1 week ago
  • 71

astrostonersexfiend:

greenshoelaces420:

astrostonersexfiend:

greenshoelaces420:

astrostonersexfiend:

greenshoelaces420:

astrostonersexfiend:

theweedteacher:

THIRTY DOLLARS?!??! Why am I still on the east coast

Im moving to where ever they have that

I’m on the east coast and there’s only a 10 dollar difference from that.

Shit down south you’d have to pay 70 for an 1/8th

I live in Georgia and 60 for a 1/8th is expensive around here

I’m in south Carolina the stuff is either shitty or expensive :/

That really sucks, for some reason the prices around here just dropped way down

Its cool I gotta get out of here to get some better stuff

I’m nat nigga gettin y’all for that 70/8th.. An y’all call us country lol

  • 1 week ago
  • 1895

Today been a good day.. Till I found out Gucci got 3 more yrs..

- Jugged a 5.5 for quakes #s
- Turned round got his man for $70/8th
- expired tags/suspended license.. Know all em back roads
Fuck it all tho.. FREE WOP
  • 2 weeks ago
thestonedprayingman:

"Lord Guide These Fuck Boys"
(via 1017gucci)

thestonedprayingman:

"Lord Guide These Fuck Boys"

(via 1017gucci)

  • 2 weeks ago
  • 161